Forma-1
| Szezon | Versenyző | Csapat | Első rajtkocka | Győzelem | Dobogós helyezés | Leggyorsabb kör | Pont | A cím megszerzése | Pontelőny |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1950 |
|
Alfa Romeo | 2 | 3 | 3 | 3 | 30 | 7. futam (7-ből) | 3 |
| 1951 |
|
Alfa Romeo | 4 | 3[1] | 5 | 5 | 31 | 8. futam (8-ból) | 6 |
| 1952 |
|
Ferrari | 5 | 6 | 6 | 6 | 36 | 6. futam (8-ból) | 12 |
| 1953 |
|
Ferrari | 6 | 5 | 5 | 4 | 34,5 | 8. futam (9-ből) | 6,5 |
| 1954 |
|
Maserati, Mercedes[2] | 5 | 6 | 7 | 3 | 42 | 7. futam (9-ből) | 16,9 |
| 1955 |
|
Mercedes | 3 | 4 | 5 | 3 | 40 | 6. futam (7-ből) | 16,5 |
| 1956 |
|
Ferrari | 6 | 3[3] | 5[4] | 4 | 30 | 8. futam (8-ból) | 3 |
| 1957 |
|
Maserati | 4 | 4 | 6 | 2 | 40 | 6. futam (8-ból) | 15 |
| 1958 |
|
Ferrari | 4 | 1 | 7 | 5 | 42 | 11. futam (11-ből) | 1 |
| 1959 |
|
Cooper-Climax* | 1 | 2 | 5 | 1 | 31 | 9. futam (9-ből) | 4 |
| 1960 |
|
Cooper-Climax* | 3 | 5 | 5 | 3 | 43 | 8. futam (10-ből) | 9 |
| 1961 |
|
Ferrari* | 5 | 2 | 6 | 2 | 34 | 7. futam[5] (8-ból) | 1 |
| 1962 |
|
BRM* | 1 | 4 | 6 | 3 | 42 | 9. futam (9-ből) | 12 |
| 1963 |
|
Lotus-Climax* | 7 | 7 | 9 | 6 | 54 | 7. futam (10-ből) | 21 |
| 1964 |
|
Ferrari* | 2 | 2 | 6 | 2 | 40 | 10. futam (10-ből) | 1 |
| 1965 |
|
Lotus-Climax* | 6 | 6 | 6 | 6 | 54 | 7. futam (10-ből) | 14 |
| 1966 |
|
Brabham-Repco* | 3 | 4 | 5 | 1 | 42 | 7. futam (9-ből) | 14 |
| 1967 |
|
Brabham-Repco* | 0 | 2 | 8 | 2 | 51 | 11. futam (11-ből) | 5 |
| 1968 |
|
Lotus-Ford* | 2 | 3 | 6 | 0 | 48 | 12. futam (12-ből) | 12 |
| 1969 |
|
Matra-Ford* | 2 | 6 | 7 | 5 | 63 | 8. futam (11-ből) | 26 |
| 1970 |
|
Lotus-Ford* | 3 | 5 | 5 | 1 | 45 | 12. futam[7] (13-ból) | 5 |
| 1971 |
|
Tyrrell-Ford* | 6 | 6 | 7 | 3 | 62 | 8. futam (11-ből) | 29 |
| 1972 |
|
Lotus-Ford* | 3 | 5 | 8 | 0 | 61 | 10. futam (12-ből) | 16 |
| 1973 |
|
Tyrrell-Ford | 3 | 5 | 8 | 1 | 71 | 13. futam (15-ből) | 16 |
| 1974 |
|
McLaren-Ford* | 2 | 3 | 7 | 0 | 55 | 15. futam (15-ből) | 3 |
| 1975 |
|
Ferrari* | 9 | 5 | 8 | 2 | 64,5 | 13. futam (14-ből) | 19,5 |
| 1976 |
|
McLaren-Ford | 8 | 6 | 8 | 2 | 69 | 16. futam (16-ból) | 1 |
| 1977 |
|
Ferrari* | 2 | 3 | 10 | 3 | 72 | 14. futam (16-ból) | 17 |
| 1978 |
|
Lotus-Ford* | 8 | 6 | 7 | 3 | 64 | 14. futam[8] (16-ból) | 13 |
| 1979 |
|
Ferrari* | 1 | 3 | 6 | 0 | 51 | 13. futam (15-ből) | 4 |
| 1980 |
|
Williams-Ford* | 3 | 5 | 10 | 5 | 67 | 13. futam (14-ből) | 13 |
| 1981 |
|
Brabham-Ford | 4 | 3 | 7 | 1 | 50 | 15. futam (15-ből) | 1 |
| 1982 |
|
Williams-Ford | 1 | 1 | 6 | 0 | 44 | 16.futam (16-ból) | 5 |
| 1983 |
|
Brabham-BMW | 1 | 3 | 8 | 4 | 59 | 15. futam (15-ből) | 2 |
| 1984 |
|
McLaren-Porsche* | 0 | 5 | 9 | 5 | 72 | 16. futam (16-ból) | 0,5 |
| 1985 |
|
McLaren-Porsche* | 2 | 5 | 11 | 5 | 73 | 14. futam (15-ből) | 20 |
| 1986 |
|
McLaren-Porsche | 1 | 4 | 11 | 2 | 72 | 16. futam (16-ból) | 2 |
| 1987 |
|
Williams-Honda* | 4 | 3 | 11 | 4 | 73 | 15. futam[9] (16-ból) | 12 |
| 1988 |
|
McLaren-Honda* | 13 | 8 | 11 | 3 | 90 | 15. futam (16-ból) | 3 |
| 1989 |
|
McLaren-Honda* | 2 | 4 | 11 | 5 | 76 | 15. futam[10] (16-ból) | 16 |
| 1990 |
|
McLaren-Honda* | 10 | 6 | 11 | 2 | 78 | 15. futam (16-ból) | 7 |
| 1991 |
|
McLaren-Honda* | 8 | 7 | 12 | 2 | 96 | 15. futam (16-ból) | 24 |
| 1992 |
|
Williams-Renault* | 14 | 9 | 12 | 8 | 108 | 11. futam (16-ból) | 52 |
| 1993 |
|
Williams-Renault* | 13 | 7 | 12 | 6 | 99 | 14. futam (16-ból) | 26 |
| 1994 |
|
Benetton-Ford | 6 | 8 | 10 | 8 | 92 | 16. futam (16-ból) | 1 |
| 1995 |
|
Benetton-Renault* | 4 | 9 | 11 | 8 | 102 | 15. futam (17-ből) | 33 |
| 1996 |
|
Williams-Renault* | 9 | 8 | 10 | 5 | 97 | 16. futam (16-ból) | 19 |
| 1997 |
|
Williams-Renault* | 10 | 7 | 8 | 3 | 81 | 17. futam (17-ből) | 39[12] |
| 1998 |
|
McLaren-Mercedes* | 9 | 8 | 11 | 6 | 100 | 16. futam (16-ból) | 14 |
| 1999 |
|
McLaren-Mercedes | 11 | 5 | 10 | 6 | 76 | 16. futam (16-ból) | 2 |
| 2000 |
|
Ferrari* | 9 | 9 | 12 | 2 | 108 | 16. futam (17-ből) | 19 |
| 2001 |
|
Ferrari* | 11 | 9 | 14 | 3 | 123 | 13. futam (17-ből) | 58 |
| 2002 |
|
Ferrari* | 7 | 11 | 17 | 7 | 144 | 11. futam (17-ből) | 67 |
| 2003 |
|
Ferrari* | 5 | 6 | 8 | 5 | 93 | 16. futam (16-ból) | 2 |
| 2004 |
|
Ferrari* | 8 | 13 | 15 | 10 | 148 | 14. futam (18-ból) | 34 |
| 2005 |
|
Renault* | 6 | 7 | 15 | 2 | 133 | 17. futam (19-ből) | 21 |
| 2006 |
|
Renault* | 6 | 7 | 14 | 5 | 134 | 18. futam (18-ból) | 13 |
| 2007 |
|
Ferrari* | 3 | 6 | 12 | 6 | 110 | 17. futam (17-ből) | 1[13] |
| 2008 |
|
McLaren-Mercedes | 7 | 5 | 10 | 1 | 98 | 18. futam (18-ból) | 1 |
| 2009 |
|
Brawn-Mercedes* | 4 | 6 | 8 | 1 | 95 | 16. futam (17-ből) | 15 |
| 2010 |
|
Red Bull-Renault* | 10 | 5 | 10 | 3 | 256 | 19. futam (19-ből) | 4 |
| 2011 |
|
Red Bull-Renault* | 15 | 11 | 17 | 3 | 392 | 15. futam (19-ből) | 122 |
| 2012 |
|
Red Bull-Renault* | 6 | 5 | 10 | 6 | 281 | 20. futam (20-ból) | 3 |
| 2013 |
|
Red Bull-Renault* | 9 | 13 | 16 | 7 | 397 | 16. futam (19-ből) | 155 |
| 2014 |
|
Mercedes* | 7 | 11 | 16 | 7 | 384 | 19. futam (19-ből) | 67 |
| 2015 |
|
Mercedes* | 11 | 10 | 17 | 8 | 381 | 16. futam (19-ből) | 59 |
| 2016 |
|
Mercedes* | 8 | 9 | 16 | 5 | 385 | 21. futam (21-ből) | 5 |
| 2017 |
|
Mercedes* | 11 | 9 | 13 | 7 | 363 | 18. futam (20-ből) | 46 |
| 2018 |
|
Mercedes* | 11 | 11 | 17 | 3 | 408 | 19. futam (21-ből) | 88 |
| 2019 |
|
Mercedes* | 5 | 11 | 17 | 6 | 413 | 19. futam (21-ből) | 87 |